Obchodní podmínky

Ochrana osobních údajů 

Podmínky ochrany osobních údajů

I. Základní ustanovení

1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je Whirlee, Družstvo IČ 21671591 se sídlem Kolejní 2906/4, Královo Pole, 612 00 Brno, zapsána v obchodním rejstříku pod sp.zn. Dr 5883/KSBR u Krajského soudu v Brně (dále jen: „správce“).

2. Kontaktní údaje správce jsou:

adresa: Whirlee, Družstvo Kolejní 2906/4, Královo Pole, 612 00 Brno
e-mail: info@betoniq.cz
telefon: +420 773 906 011

3. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

4. Správce nejmenoval/jmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů. Kontaktními údaji pověřence jsou:

II. Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky:

  • jméno a příjmení

  • název společnosti

  • e-mailová adresa

  • poštovní adresa

  • telefon

2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

III. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je

  • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,

  • splnění právní povinnosti správce podle čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR,

  • oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,

  • Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.

2. Účelem zpracování osobních údajů je

  • vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,

  • plnění právních povinností vůči státu,

  • zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.

3. Ze strany správce nedochází/dochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. S takovým zpracováním jste poskytl/a svůj výslovný souhlas.

IV. Doba uchovávání údajů

1. Správce uchovává osobní údaje

  • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).

  • po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 20 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.

2. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

V. Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

1. Příjemci osobních údajů jsou osoby

  • podílející se na dodání zboží/služeb/realizaci plateb na základě smlouvy,

  • zajišťující služby provozování e-shopu a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu,

  • zajišťující marketingové služby.

2. Správce může předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. Příjemci osobních údajů ve třetích zemích jsou jen poskytovatelé cloudových služeb.

VI. Zpracovatelé osobních údajů

1. Zpracování osobních údajů je prováděno správcem, osobní údaje však pro něj mohou zpracovávat i tito zpracovatelé:

  • poskytovatel služby Mailchimp, WordPress, a další

  • případně další poskytovatel zpracovatelských softwarům služeb a aplikací, které však v současné době správce nevyužívá.

VI. Vaše práva

1. Za podmínek stanovených v GDPR máte

  • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,

  • právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR,

  • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR,

  • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR,

  • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR a

  • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo e-mail správce uvedený v čl. III těchto podmínek.

2. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaše právo na ochranu osobních údajů, případně se obrátit na soud.

VII. Podmínky zabezpečení osobních údajů

1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména uchování v zamčených prostorech, uchovávání v zamčených skříních.
3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

VIII. Závěrečná ustanovení

1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 16. 10. 2024

 

Doprava a platba

ÚHRADA CENY ZBOŽÍ

Cenu zboží a cenu za dodání zboží ve sjednané výši dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:

  • Bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího č. 2702904927 / 2010, vedený u Fio banky.

  • Platební bránou Shopify Pay, jednou z nabízených možností bank.

DOPRAVA ZBOŽÍ

Zboží je kupujícímu dodáno na adresu určenou kupujícím v objednávce.

Volba způsobu dodání zboží se provádí během vytváření objednávky.

V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím kontaktujte na emailu info@betoniq.cz

 

Podmínky služby

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY ZE DNE 16. 10. 2024.

I. ZÁKLADNÍ UJEDNÁNÍ

  • Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují vztahy mezi smluvními stranami kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese https://betoniq.cz/ (dále také jen „e-shop“), na jejíž jedné straně stojí společnost:

Whirlee, Družstvo 

IČ 21671591

sídlem Kolejní 2906/4, Královo Pole, 612 00 Brno

zapsána v obchodním rejstříku pod sp.zn. Dr 5883/KSBR u Krajského soudu v Brně

email: info@betoniq.cz

webová adresa: https://betoniq.cz 

(dále také jen „prodávající“)

a na jejíž druhé straně stojí klient coby kupující (dále také jen „kupující“).

  • Prodávající výslovně deklaruje, že tyto VOP se nevztahují na kupní smlouvu, anebo smlouvu o dílo, kterou prodávající uzavře s kupujícím jiným způsobem, než prostřednictvím e-shopu, a ujednání obsažená v těchto VOP nelze v případě jiného způsobu uzavření kupní smlouvy aplikovat ani analogicky.

  • Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek. Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce. V jiném jazyce nelze smlouvu uzavřít.

  • Kupující prohlašuje, že se před uzavřením kupní smlouvy seznámil s obsahem těchto VOP a také s obsahem reklamačního řádu a se zásadami pro správu osobních údajů. Reklamační řád a zásady pro správu osobních údajů jsou zveřejněny v e-shopu. Všechny uvedené dokumenty, tj. VOP, reklamační řád a zásady pro správu osobních údajů obdrží kupující od prodávajícího také emailem obsahujícím akceptaci objednávky.

  • Prodávající informuje klienta, že si neúčtuje žádné náklady na prostředky komunikace na dálku. Tyto náklady tedy odpovídají sazbě internetového, případně telefonického připojení dle podmínek operátora kupujícího.

II. Informace o zboží a jeho vlastnostech

  • Informace o zboží a jeho hlavních vlastnostech jsou uvedeny u jednotlivého zboží v e-shopu v podobě popisu zboží.

  • Prodávající nad rámec uvedeného informuje klienta, že zboží představují výrobky z betonu, přičemž použitý materiál, a tedy i jednotlivé zboží, má tato specifika:

    • jedná se o pórovitý materiál. Póry na povrchu zboží i ve vnitřní struktuře betonu nepředstavují vadu zboží, ale specifickou vlastnost. Nelze dopředu garantovat, anebo sdělit, jakou velikost budou mít póry, anebo kde přesně budou póry umístěny, neboť póry vznikají nahodile v procesu výroby zboží. Poréznost zboží neovlivňuje jeho funkčnost, nicméně může komplikovat zejména údržbu zboží, neboť póry se obtížněji čistí;

    • jedná se o materiál s nestálou barevností. Barva zboží nemusí odpovídat barvě, která je zachycena u jednotlivého zboží na fotografii vystavené v e-shopu, neboť barvu materiálu, a tedy barvu zboží, ovlivňuje mnoho nahodilých vstupních faktorů a barevnost je tedy u každého výrobku jiná dle aktuální použité dávky betonu. Barevnost zboží se pohybuje na škále šedých odstínů.

  • Zboží je zásadně určeno pro použití v interiérech, není-li v popisu zboží na e-shopu anebo v příbalovém letáku zboží uvedeno jinak. Vystavení zboží povětrnostním vlivům jej může poškodit.

  • Fotografie zboží uveřejněné v e-shopu jsou pouze ilustrativní a nemusí zcela odpovídat zboží, které bude kupujícímu dodáno. Zejména může dojít k odchylkám v barevnosti zboží, v pórovitosti materiálu, k drobným odchylkám v tvaru zvlášť u složitějších struktur a k dalším odchylkám způsobeným specifickou povahou použitého materiálu.

  • Kupující bere shora uvedená specifika použitého materiálu na vědomí a je s nimi srozuměn, stejně jako je srozuměn se skutečností, že specifika materiálu nepředstavují vadu zboží a nelze tedy z důvodu specifických vlastností materiálu uplatnit práva z odpovědnosti vady věci prodané (nelze tedy zboží z těchto důvodů reklamovat).

III. INFORMACE O CENÁCH ZBOŽÍ A CENÁCH ZA DODÁNÍ ZBOŽÍ

  • Informace o ceně zboží je uvedena u jednotlivého zboží v e-shopu.

  • K ceně zboží nebudou připočteny žádné další daně, poplatky anebo jiná obdobná peněžitá plnění, kromě nákladů na dodání zboží na adresu uvedenou kupujícím a ve výši odpovídající kupujícím vybraného způsobu dodání.

  • Před provedení objednávky (viz čl. IV těchto VOP) a uzavřením kupní smlouvy obdrží kupující také informace o ceně za dodání zboží, která se liší podle zákazníkem zvoleného způsobu dodání zboží. Ceny za dodání zboží jsou uvedeny zejména při výběru způsobu dodání zboží (cena zboží a cena za dodání zboží je v těchto VOP souhrnně označována jako „cena zboží“ anebo pouze „cena“).

  • Informace o ceně za dodání zboží uvedené v e-shopu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky. V případě, že bude zboží doručováno mimo území České republiky, mohou být náklady spojené s balením a dodáním zboží přiměřeně navýšeny, přičemž o navýšení prodávající bude informovat kupujícího. V případě, že nebude kupující souhlasit s navýšením nákladů spojených s balením a dodáním zboží mimo území České republiky, je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 5 dnů od doručení informace o navýšení nákladů spojených s balením a dodáním zboží mimo území České republiky. Pokud prodávající kupující neinformuje o navýšení nákladů na dodání, má se za to, že zboží bude dodáno za cenu uvedenou v eshopu při provádění objednávky.

  • Ceny zboží jsou uvedeny v korunách českých. Kupující bere na vědomí, že kupní cena může být zaokrouhlena na celé koruny.

  • Případné slevy z kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak.

  • V případě, že je v e-shopu uvedena akční cena (tj. cena zboží po poskytnuté slevě vůči původní ceně), platí akce do vyprodání všech kusů, anebo do doby ukončení poskytování akční ceny (tj. do doby, kdy bude v e-shopu u předmětného zboží zase uvedena cena bez slevy).

IV. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

  • Veškerá prezentace zboží umístěná v katalogu e-shopu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Vystavené zboží tedy představuje výzvu k podávání nabídek na uzavření kupní smlouvy (nabídky na uzavření kupní smlouvy jsou dále uvedeny také jen jako „objednávky“).

  • Kupující provádí objednávku vyplněním objednávkového formuláře v eshopu.

  • Při provádění objednávky si kupující vybere zboží, počet kusů zboží, způsob platby ceny zboží a způsob dodání zboží.

  • Před potvrzením objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Platba“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami.

  • Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na emailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto potvrzení se považuje za akceptaci návrhu na uzavření kupní smlouvy. Okamžikem doručení akceptace návrhu na uzavření kupní smlouvy je kupní smlouva uzavřena. ­V případě, že se kupující předem dohodne s prodávajícím na individuálních úpravách zboží, je povinen popsat své požadavky na úpravu zboží do objednávky.

  • Kupující nesmí v rámci objednávky uvádět jakékoli podmínky ani odchylky od výzvy k podávání návrhů na uzavření kupní smlouvy, ledaže podmínku anebo odchylku předem projednal s kupujícím a ten ji akceptoval. K objednávce vázané na podmínku anebo obsahující odchylku se nepřihlíží, ledaže se prodávající rozhodne takovou objednávku akceptovat.

  • V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce n­emůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na jeho emailovou adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách.

  • Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku, dokud není kupujícímu doručeno oznámení o přijetí objednávky prodávajícím. Kupující může zrušit objednávku zasláním emailu na emailovou adresu prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Z emailu musí jednoznačně vyplývat, že se jedná o zrušení objednávky, přičemž by měla být uvedena i specifikace objednávky, kterou si kupující přeje zrušit (např. uvedením objednaného zboží a počtu jeho kusů apod.), aby ji bylo možno odlišit i od případných dalších objednávek stejného kupujícího.

  • V případě, že došlo ke zjevné chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny zboží v e-shopu, nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu, a to ani v případě, že kupujícímu bylo zasláno potvrzení objednávky podle těchto VOP. Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na emailovou adresu prodávajícího.

V. ÚHRADA CENY ZBOŽÍ

  • Cenu zboží a cenu za dodání zboží ve sjednané výši dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:

    • bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího č. 2702904927 / 2010, vedený u Fio banky.

    • Platební bránou Shopify Pay

  • Cena zboží je splatná nejpozději do 5 dnů uzavření kupní smlouvy. Dokud není v plné výši uhrazena cena zboží, není prodávající povinen předat zboží kupujícímu.

  • V případě bezhotovostní platby prostřednictvím platební brány postupuje kupující podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb.

  • V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit cenu zboží splněn okamžikem připsání ceny zboží na bankovní účet prodávajícího.

  • V případě, že kupující uhradí cenu zboží dříve, než dojde k uzavření kupní smlouvy, hledí se na uhrazenou cenu zboží jako na zálohu.

  • Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online. V případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

  • Do EET nespadá platba převodem na účet a platba kartou online.

VI. DODÁNÍ ZBOŽÍ

  • Zboží je kupujícímu dodáno na adresu určenou kupujícím v objednávce.

  • Volba způsobu dodání zboží se provádí během vytváření objednávky. Prodávající umožňuje tyto způsoby dodání:

    • prostřednictvím společnosti: Zásilkovna s.r.o., IČ 28408306

  • Cena za dodání zboží je odlišná v závislosti na způsobu dodání zboží a je uvedena v objednávkovém formuláři. V případě, že je způsob dodání sjednán na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dodání.

  • Kupující je povinen zboží převzít při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží dodávat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným dodáváním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

  • Při převzetí zboží je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit doručovateli a v případě osobního převzetí prodávajícímu.

  • Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je odeslán na emailovou adresu kupujícího.

  • Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé ceny zboží, nejdříve však převzetím zboží. Nebezpečí za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil. V případě, že je sjednán na základě požadavku kupujícího zvláštní způsob dodání zboží, který prodávající standardně nenabízí, přechází nebezpečí za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží okamžikem, kdy v souladu s vybraným způsobem dodání ztratí kontrolu nad zbožím (např. okamžikem předání zboží k přepravě dopravci).

  • Vybraný způsob úhrady ceny zboží a způsob dodání zboží je závazný a následně jej lze ze strany kupujícího změnit pouze na základě dohody s prodávajícím. Pokud není některý ze způsobů úhrady ceny zboží a způsob dodání zboží k dispozici při vytváření objednávky prostřednictvím e-shopu, není tento způsob úhrady ceny a dodání zboží dočasně nebo trvale k dispozici a kupující není oprávněn tento způsob úhrady ceny a dodání zboží vyžadovat.

  • Pokud nelze v důsledku objektivních překážek zboží kupujícímu dodat prostřednictvím jím zvoleného způsobu dodání zboží, prodávající vybere jiný vhodný způsob dodání zboží a jeho prostřednictvím zboží dodá. O této skutečnosti kupujícího informuje. Náklady, o které nový způsob dodání převyšuje kupujícím vybraný způsob dodání, nese prodávající.

VII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

  • Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svou podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dnů 

    • ode dne převzetí zboží,

    • ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí.

  • Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:

    • jehož předmětem je dodání zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,

    • na jejímž základě bylo dodáno zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.

  • Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující doručit prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy, a to na emailovou adresu prodávajícího info@betoniq.cz. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít vzorový formulář k odstoupení od smlouvy poskytovaný prodávajícím, který je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek. Kupující prostřednictvím emailu potvrdí přijetí odstoupení od kupní smlouvy bez zbytečného odkladu.

  • Kupující, který odstoupil od kupní smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem, jakým je od kupujícího přijal (finanční prostředky budou navráceny na účet, ze kterého byly odeslány, ledaže kupující určí jiný účet). Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

  • Pokud je to možné, kupující vrátí zboží prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. V případě, že dojde k vrácení poničeného, opotřebeného anebo silně znečištěného zboží je prodávající oprávněn po kupujícím požadovat částku odpovídající tomu, o co se snížila hodnota zboží vůči původní hodnotě.

  • Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu:

    • vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží,

    • uzavření kupní smlouvy za zjevně chybnou cenu zboží v případě, že tato chybná cena je důsledkem technické chyby,

    • plnění smlouvy se stane nemožným nebo protiprávním.

VIII. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

  • Záruční podmínky a práva z vadného plnění v celém rozsahu upravuje reklamační řád prodávajícího, který je nedílnou součástí těchto VOP a je k dispozici na webových stránkách e-shopu.

IX. DORUČOVÁNÍ

  • Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.

  • Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách. Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na emailovou adresu v objednávce. Má se za to, že veškerá korespondence je doručena pátým dnem po jejím odeslání.

X. Zpracování osobních údajů

  • Prodávající zpracovává osobní údaje uvedené v objednávce a v kupní smlouvě, které jsou nezbytné pro realizace plnění povinností dle kupní smlouvy. Prodávající vystupuje v roli správce osobních údajů a zpracovává osobní údaje kupujícího, přičemž zejména se jedná o identifikační a kontaktní osobní údaje kupujícího. Uvedené osobní údaje kupující poskytuje dobrovolně za účelem poskytnutí dle této smlouvy a za účelem uzavření smlouvy.

  • Klient se zpracováním osobních údajů souhlasí.

XI. ZÁVĚREČNÁ UJEDNÁNÍ

  • Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

  • Měnit anebo doplňovat smlouvu lze pouze písemně.

  • Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

  • Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.

  • Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.

  • Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek. Právní vztah mezi smluvními stranami se řídí vždy všeobecnými obchodními podmínkami účinnými ke dni odeslání objednávky kupujícím.

  • V případě, že dojde mezi prodávajícím a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, Email: , Web: adr.coi.cz.

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 24. 6. 2024.

 

Zásady vrácení peněz

Reklamační řád

Whirlee, Družstvo 

IČ 21671591

sídlem Kolejní 2906/4, Královo Pole, 612 00 Brno

zapsána v obchodním rejstříku pod sp.zn. Dr 5883/KSBR u Krajského soudu v Brně

email: info@betoniq.cz

webová adresa: https://betoniq.cz 

(dále také jen „prodávající“)

zveřejňuje

REKLAMAČNÍ ŘÁD

v následujícím znění:

I. Účel reklamačního řádu

Reklamační řád je nedílnou součástí všeobecných obchodních podmínek prodávajícího a jeho prostřednictvím prodávající upravuje rozsah své odpovědnosti za vady zboží představující předmět kupní smlouvy uzavřené se spotřebitelem coby kupujícím (dále také jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu umístěného na adrese https://eshop.betoniq.cz a současně informuje kupující o jejich právech vyplývajících z vadného plnění a popisuje postup a způsob, jakým bude přistoupáno k reklamacím a jak budou tyto řešeny.

Prodávající výslovně upozorňuje, že v případech, kdy kupující uzavírá kupní smlouvu coby podnikatel, neposkytuje mu prodávající žádnou záruku a odpovídá pouze za vady, které věc měla při přechodu nebezpečí škody na věci na kupujícího.

Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. Tato povinnost je splněna zasláním tohoto reklamačního emailu kupujícímu formou emailu.

II. Odpovědnost prodávajícího

Prodávající je povinen zboží dodat ve stavu bez vad. Zboží je bez vad, pokud je dodáno kupujícím objednané zboží v ujednaném množství, jakosti a provedení a bez jakýchkoli právních vad. Zboží, které bylo upraveno na žádost kupujícího, je bez vady také tehdy, pokud vyhovuje požadavkům, které si kupující předem dohodl s prodávajícím a které kupující uvedl v objednávce.

Zboží je zejména bez vad, pokud:

  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě prováděné reklamy,

  • se zboží hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,

  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti,

  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Za vadu zboží nelze v žádném případě považovat zejména:

  • póry na povrchu zboží i ve vnitřní struktuře betonu, které představují specifickou vlastnost použitého materiálu,

  • odchylky v barevnosti zboží vůči prezentaci v e-shopu,

  • vadu zboží způsobenou nesprávným užitím zboží,

  • drobné odchylky zboží vůči prezentaci v eshopu,

  • běžné opotřebení zboží v důsledku používání,

  • mechanické poškození zboží.

Prodávající odpovídá kupujícímu – spotřebiteli za vady, které se na zboží vyskytnout v době 24 měsíců po převzetí zboží (tzv. záruční doba). Prodávající je oprávněn poskytnout delší záruční dobu.

V případě, že kupní smlouvu kupující uzavírá jako spotřebitel a vada zboží se projeví v prvních 6 měsících od převzetí, má se za to, že zboží vadu mělo již při převzetí.

Prodávající neposkytuje žádnou další záruku za vady, která by jakkoli rozšiřovala jeho odpovědnost za vady prodané věci nad rámec zákona, případně nad rámec tohoto reklamačního řádu, všeobecných obchodních podmínek, a to s výjimkou prodloužené záruky, kterou je prodávající oprávněn, nikoli však povinen, poskytnout.

III. Nároky kupujícího z vad zboží

Vada zakládající odpovědnost za vady dle čl. II je považována za podstatné porušení smlouvy v případě, kdy by kupující smlouvu neuzavřel v případě, že by vadu při uzavírání smlouvy předvídal, v ostatních případech se jedná o vadu, která není podstatným porušením smlouvy.

Je-li vada podstatným porušením smlouvy, má kupující dle své volby právo na dodání nové věci, opravu, přiměřenou slevu nebo na odstoupení od smlouvy (s právem na vrácení kupní ceny v plné výši). Je-li vada nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady nebo přiměřenou slevu.

Právo na dodání nové bezvadné věci, výměnu součásti, slevu z ceny nebo odstoupení od smlouvy má kupující bez ohledu na charakter vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad.

IV. Uplatnění reklamace

Kupující má vždy právo na uplatnění reklamace, přičemž prodávající se bude zabývat každou reklamací, kterou obdrží.

Kupující uplatní práva z vadného plnění (tzn. reklamuje zboží)) bez zbytečného odkladu poté, co zjistí, že zboží je vadné. Pokud kupující užívá zboží, ačkoliv ví o jeho vadě, neodpovídá prodávající za zhoršení vady, případně za vznik nových vad v důsledku takového užívání. Uplatní-li kupující vůči prodávajícímu vadu oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění po dobu, po kterou je zboží v opravě a kupující je nemůže užívat.

Kupující musí uplatnit reklamaci osobně, případně na základě plné moci, která bude podepsána kupujícím coby zmocnitelem a bude obsahovat jeho ověřený podpis. Plná moc musí být prodávajícímu předložena v originálním vyhotovení, popřípadě ve vyhotovení, které má potvrzenu shodu s originálem (ověřená kopie, konvertovaná podoba apod.).

Aby bylo možné reklamaci vyřídit, je nutné, aby obsahovala:

  •  datum uplatnění reklamace,

  • identifikaci kupujícího a objednávky (jméno, příjmení a korespondenční adresu, číslo objednávky)

  • informaci o vadě zboží, kterou klient spatřuje, tzn. popis problému, který musí být natolik podrobný, aby umožnil prodávajícímu kontrolu vady zboží,

  • veškeré další skutečnosti, které klient považuje za podstatné pro vyřízení reklamace.

Kupující je dále povinen spolu s uplatněním reklamace předat prodávajícímu reklamované zboží. Pokud není možné reklamované zboží doručit zároveň s uplatněním reklamace, je nutné je dodat prodávajícímu bez zbytečného odkladu.

Prodávající vydá kupujícímu potvrzení o tom, kdy kupující reklamaci uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký si zvolil kupující způsob vyřízení reklamace.

Reklamaci je nutno uplatnit bez zbytečného odkladu a musí být doručena prodávajícího prostřednictvím tohoto kanálu:

email: info@betoniq.cz

Prodávající je povinen vyřešit reklamaci v co nejkratší lhůtě od jejího obdržení, nejpozději do 30 dnů od jejího obdržení. Jestliže nebude možné v této lhůtě reklamaci vyřídit, je prodávající povinen tuto skutečnost sdělit kupujícímu a sjednat si s ním jinou lhůtu pro vyřízení reklamace.

Kupující je povinen poskytnout prodávajícímu řádnou součinnost při vyřizování reklamace. Zejména musí řádně popsat vadu, kterou na zboží spatřuje, umožnit vyzkoušení a ověření vady apod.

Kupující-spotřebitel má právo na úhradu účelně vynaložených nákladů na uplatnění reklamace, přičemž jsou tyto náklady chápány jako nejnižší možné. Jedná se zejména o poštovné za zaslání reklamovaného Zboží. Kupující-spotřebitel o proplacení těchto nákladů musí požádat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do jednoho měsíce od konce lhůty pro uplatnění práv z vadného plnění.

O vyřízení reklamace prodávající bez zbytečného odkladu vyrozumí kupujícího a případně vyzve kupujícího k převzetí zboží.

V. Závěrečná ujednání

Tento reklamační řád je účinný od 16. 10. 2024.

V případě, že dojde mezi prodávajícím a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, Email: , Web: adr.coi.cz.